Marion Zandbergen – Online Marketing Ondersteuning & Advies

Hi, mijn naam is Marion

Ik help ondernemers met hun content, email, website en social media, vanuit een integrale aanpak.

Ik ben een praktische doener met grote dromen | Moeder van Moa | Analytisch & Creatief | Geniet van de zee, bloemen, wisseling van de seizoenen en twinkeling in iemand’s ogen als ze vol zijn van iets.

Ik geloof dat we met elkaar het verschil kunnen maken.

Er zijn veel ondernemers met de missie de wereld mooier te maken. Gezonder. Vrijer. Liefdevoller. Het is mijn missie om online marketing makkelijker te maken voor deze ondernemers.

 

Hoe? Dat lees je HIER.

Mijn verhaal en visie lees je hieronder 👇🏼. (Cliffhanger … dit is incl. : Wat weinig mensen van me weten.)

Zat ik er even naast …. 

Ik vergeet het nooit meer. Mijn eerste kennismaking met online marketing.

Door een reorganisatie was ik overgeplaatst naar de online afdeling van het mediabureau waar ik werkte. En ik greep de kans met beide handen aan. Ik zou dat varkentje wel even gaan wassen.. Boy, was I wrong..

In die eerste meeting had ik alleen de voorstelronde begrepen. Daarna was het alsof ik de taal niet meer sprak. Al die afkortingen en termen. Waar hadden ze het over? De jaren erna werd het me gelukkig duidelijk. Het dynamische en vernieuwende online landschap bleek goed bij me te passen.

En ik leerde veel. Zoals het opzetten van campagnes, de systemen, welke data belangrijk is om naar te kijken en het belang van samenwerken. Maar de allergrootste les werd dit: Er is een verschil tussen mijn hoofd en mijn hart.. En ze zitten niet op 1 lijn.

Vanaf het moment dat ik dat inzag, liet het me niet meer los en verslond ik boeken en trainingen over persoonlijke- en spirituele groei. Ik werd me bewust dat ik meer mocht voelen en leren luisteren naar mijn intuïtie. En dat processen, data en tools ondersteunend zijn aan ons, als mens. Niet andersom.

Het verlangen om een verschil te maken groeide. Tezamen met mijn wens naar vrijheid.

Maar hoe? De tijd vloog voorbij.

Stond ik weer met een champagneglas in mij hand af te tellen van 10 naar 1 om af te sluiten met Abba.

Dat jaar zou ik het allemaal anders doen… Maar echte verandering en actie bleef uit. Het was te spannend. Tot er in 2018 iets wonderlijks gebeurde.

Ik werd moeder. Ik ging van vertrouwd naar onbekend, van routine naar natuur, van comfort naar alles wat daar niet op leek.

Het was in die periode dat ik tot de ontdekking kwam dat in de periodes waarin ik dacht weinig tijd te hebben, in werkelijkheid heel veel tijd had. Maar wat had ik er destijds mee gedaan? Netflix?? Slapen?? Twijfelen?? En heel veel boeken lezen. Uitstellen? Ja dat ook.

En dat niet alleen. Ik had er een nieuwe rol bij als moeder. Hoe ga ik een voorbeeld voor haar zijn als ik zelf mijn hart niet volg?

Op dat moment besloot ik: dat ik het voorbeeld voor haar wilde zijn. Te leren mijn hart te volgen. En een leven te creëren waarin ik me vrij kon maken en van betekenis kon zijn.

Niet door erover te praten en te dromen. Maar door te gaan DOEN. Ik ben gaan doen wat ik leuk vindt en voor waar ik van binnenuit een “Ja” op voelde.

Dit bracht me naar een nieuw begin in 2018 als ondernemer. Wat ik vanaf het begin zie als waanzinnig leuk en leerzaam avontuur.

Alles staat met elkaar in verbinding. Ook in je marketing.

Ik heb een diepe innerlijke wens voor een mooie wereld. Een wereld geleid vanuit ons hart en ons innerlijke weten, we onze ware natuur omarmen en (h)erkennen en waar er ruimte is voor onze unieke kwaliteiten en ons vrij voelen om te zijn wie we zijn, los van allerlei maatschappelijke normen en conditioneringen.

De tijd waarin we leven vind ik buitengewoon fascinerend en ik geloof dat we hier niet voor niets zijn en mogen bouwen aan een positieve verandering in de wereld, met nieuwe systemen. Dat vraagt ons uit te zoomen en tegelijkertijd terug te gaan naar de kern.

Alles wat ons mens maakt mogen we omarmen, hierbij denk ik aan dingen als sensitiviteit, creativiteit, compassie en verbinding. Daarbij is er natuurlijk nog een hele onzichtbare energetische wereld en zijn er tools, techniek, data die zorgen voor inzicht, overzicht en snelheid. Wat mij betreft heeft het allemaal een plek. Alles staat met elkaar in verbinding.

Er is al genoeg afleiding wat ons wegtrekt van ons zelf, dus kies in ieder geval voor marketing waar je je in kan vinden.

Waar ik in loondienst nog de bijnaam “miss structuur’ meekreeg, liet ik het in eerste instantie grotendeels los in mijn ondernemers avontuur.

Ik heb naast een analytische kant een creatieve kant, die de ruimte mocht krijgen. Nu een aantal jaar later is er meer een mix ontstaan en mag het er allebei zijn.

Er is geen goed of fout en je hoeft niet te kiezen. Het gaat samen. Zo kijk ik ook naar marketing. Er is niet 1 weg, dus volg vooral waar je blij van wordt en houd het dicht bij jezelf. Met data als houvast.

 

Ik zie online marketing als iets allesomvattends. Een container begrip van alle acties die je zet en laat, van hart tot hoofd, in relatie tot jezelf en je klant van eerste contact tot diepere relatie.

En hier is ie dan 🥁🥁🥁 …. 

(Respect dat je tot hier bent blijven hangen).

…Wat weinig mensen over mij weten.

Ik:

  • moet heel hard huilen bij de tekenfilm Dombo. Die met het olifantje. Hoe hij wordt gepest. Geschminkt en uitgelachen. Maar het toppunt is de scène met zijn moeder dat ie wordt gewiegd door de tralies.. niet te doen.
  • geloof in alles wat niet zichtbaar is. Oke ik ben geen flat-earth-believer, maar verder sta ik overal voor open. Tegelijkertijd ben ik vrij nuchter. Uiteindelijk mogen we van het aardse genieten en van alleen maar wollig ga je zweven en komt er weinig van de grond.
  • vind series kijken erg fijn. Tot mijn favorieten behoren Outlander, Lucifer en Suits.
  • Andere favorieten. Band: Muse. TV programma: beste zangers. Film: Greatest Showman. 
  • mijn sterrenbeeld is ‘Boogschutter’ en Human Design een ‘Manifesting Generator, 2/4’.
  • let op mijn voeding, maar een van mijn lievelingsdingen blijft een broodje Holtkamp kroket.
  • heb lang geworsteld met de term HSP. Ik haat hokjes en labels en gevoeligheid wordt nog vaak verward met ‘zwak’ en kwetsbaar. Iets waar ik het stellig mee oneens ben. Dat is overigens een van de weinige dingen waar ik stelling in neem. Of het algemeen ben ik vrij genuanceerd.. Er is te veel wat we niet zeker weten en juist mogen onderzoeken.
  • kan goed alleen zijn. En dit klinkt misschien heel stom, maar ik vind mezelf best grappig (zeg je dat nou echt?, ja echt). Door mijn filosofische kant lijk ik soms serieus, maar ik ga door het leven met een bak popcorn 🍿 in mijn handen. Bij wijze van spreken he. Er is zoveel te zien, er zijn zoveel verhalen. Het is een groot decor. En daar mogen we dus vooral iets van maken…

De laatste om ‘m af te sluiten.

Mijn Droom.

Vrij uitzicht. Niet zozeer koeien, maar een pluktuin met een bordje aan de weg “Marion’s pluktuin’ dat is wel een droom. En kippen met verse eitjes. Rondbanjeren op laarzen… Ja, dat zie ik wel.

Liefde.

Naast een mooie wereld is mijn gezin en dochter een drijfveer om mezelf te ontwikkelen en te doen wat ik doe. Ik vind het moederschap uitdagend, maar mijn hart loopt over.

Mijn meditatie.

Ik ben niet iemand die de tijd neemt voor mediteren, maar mijn hoofd staat uit als ik teken of schilder. Dus naast die pluktuin staat mijn eigen atelier, ja op mijn moodboard.. (nu nog 😜).

Ontspanning.

Ik ben opgegroeid dichtbij de zee en nu woon ik ook vlakbij. Ik ben geen waterrat, maar ik zoek het graag op. Misschien doordat ik een vuurteken ben? Ik vind het magisch hoe natuur elementen werken.

Wat nu? Ben je niet helemaal murw van de lap tekst en heb je juist zin om aan de slag te gaan?   

Heb je een vraag over Online Marketing?

Wil je weten wat de mogelijkheden zijn?

Een goede stap voor jou om te zetten vanuit waar je nu staat?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan of lees meer op deze pagina.

Ik denk graag met je mee.