Hi, mijn naam is Marion

Marketing Multipassionate | Tikkie Nerdy | Introvert met extroverte momenten | Creatief | Moeder van een vijfjarige | Gevoelig | Enthousiast | Eigenwijs | Goedgelovig | Idealistisch en …

Ik help hartgerichte ondernemers met hun online zichtbaarheid, content & technische shizzle, zodat je boodschap wordt gedeeld, je verbinding maakt en het verschil kunt maken. Online én offline.

Ik help je online groeien, om offline het verschil te maken.

Wat verschil maken voor mij is? Dat zit ‘m in de positieve bijdrage voor ‘de mens’.

Zeker met de komst van AI en de maatschappij en tijd waarin we leven is het van belang om de echt menselijke eigenschappen tot bloei te laten komen, zoals creativiteit, liefde, verbinding en empathie.

Vaak gaat het bij online marketing om het laten groeien van merken en bedrijven, maar al met al doen we het om de mens ‘groots’ te laten zijn. Dat is het echte doel, met je aanbod als middel.

Zo kunnen we bepaalde dingen op zijn kop zetten, zodat ze weer recht komen te staan.

En het mag vooral een beetje leuk zijn allemaal en bij je passen.

Als jij dat ook zo voelt en je hebt hulp nodig bij de implementatie van je marketing, dan kan ik je helpen.

Mijn verhaal

“Nou, jij kunt alle kanten op”

Ik zit op de middelbare school en tegenover mij zit een enthousiaste decaan met brede glimlach. Hij schuift de uitslag van de beroepskeuze test naar voren, zodat ik mee kan kijken.

Het is meteen duidelijk wat hij bedoelt: vrijwel alle balkjes zijn even hoog. Ik, als 16 jarige puber, vind het vooral irritant, want welke kant kies je?

Ik besluit te gaan voor dé studie voor mensen die geen richting kiezen (Commerciele Economie), om ook daarna nog steeds niet te weten wat ik ga doen.

Na een aantal jaar horeca en een uitstapje in de makelaardij vind ik gelukkig een rode draad in mijn interesse voor marketing en media en beland al vrij jong in de media bureauwereld.

Een nieuwe wereld gaat voor me open. *insert engelenkoren*

Dynamisch, innovatief, informeel, ambitieus. Hier voel ik me thuis en het is dé plek om te ontdekken en te leren.

Zoals het opzetten van media campagnes, de systemen, processen, marketingkanalen, welke data belangrijk is om naar te kijken en de kracht van samenwerken.

Maar na 14 jaar campagnes knallen voor grote merken wordt dit de grootste les: er is een verschil tussen mijn hoofd en mijn hart. En ze zitten niet op 1 lijn. Meer en meer zoek ik naar betekenis in mijn werk en ben ik bezig met vragen als:

Waarom doe ik wat ik doe? Wat vind ik leuk?

Waar wil ik aan bijdragen?

En waar ik altijd goed ging op routine, voelt diezelfde routine meer en meer als een hamsterwiel waar ik uit wil.

Fast forward;

Er volgt een interne crisis en de geboorte van mijn dochter zet me aan om in 2018 voor mezelf te beginnen.

Doodeng in eerste instantie, maar het enige waar ik een interne JA op voelde en waar ik al mijn interesses en die behoefte aan vrijheid en betekenis bij elkaar kon brengen.

Sindsdien, ondersteun ik hartgerichte ondernemers met hun online marketing, website en content.

Het zijn coaches, therapeuten, creatieven, dienstverleners met als rode draad verschil te willen maken. Vaak met holistische, eigenzinnige en vernieuwende kijk op de wereld, waar niet alleen het merk maar vooral de mens centraal staat.

Eigenlijk is geen dag meer hetzelfde qua invulling en dat vind ik ontzettend fijn. Ik leer nog steeds veel. Volg altijd wel een training of cursus en ben een enorme boekenwurm.

Maar waar ik voorheen dromend uit het raam keek met de vraag ‘Hoe zou het zijn als …’, pas ik het nu in de praktijk toe.

En hier is ie dan 🥁🥁🥁 ….

… Wat weinig mensen over mij weten.

 

  • Ik moet heel hard huilen bij de tekenfilm Dombo. Die met het olifantje. Hoe hij wordt gepest. Geschminkt en uitgelachen. Maar het toppunt is de scène met zijn moeder dat ie wordt gewiegd door de tralies.. niet te doen.
  • Ik geloof dat we veel meer zijn dan ‘het fysieke lichaam’ dat we bij onze geboorte hebben gekregen. Tegelijkertijd ben ik vrij nuchter. Uiteindelijk mogen we van het aardse genieten.
  • Ik was vroegûh verzot op de serie ‘Buffy the vampire slayer.’ Nu behoren Outlander, Lucifer en Suits tot mijn favorieten.
  • Mijn andere favorieten. Band: Muse. TV programma: beste zangers. Film: Greatest Showman.
  • Mijn sterrenbeeld is ‘Boogschutter’.
  • Ik let op mijn voeding, maar een van mijn lievelingsdingen blijft een broodje Holtkamp kroket.
  • Door mijn filosofische kant lijk ik soms serieus, maar ik ga door het leven met een bak popcorn 🍿 (ja is ie weer) in mijn handen. Bij wijze van spreken he. Er is zoveel te zien en er zijn zoveel verhalen. Het is een groot decor. En daar mogen we vooral iets van maken…

Wat nu? Ben je niet murw van de lap tekst en heb je juist zin om aan de slag te gaan? Dit is wat ik voor je kan doen:

Online Marketing Sidekick

Kom je tijd tekort voor die eindeloze lijst aan ‘marketing taken’?

Wil je een extra set handen en brein en er niet meer alleen voor staan?

Content Sidekick

Word je verdrietig van je website?

Is je social media een ‘moetje?

Of twijfel je of je het juiste doet?

Samen Groeien

Zoek je een strategische partner om jouw visie te realiseren?

Neem contact op voor een op maat traject.

Heb je alles gelezen en een vraag?

Voel je vrij om je vraag te sturen en contact op te nemen.

Dit kan HIER