Werkwijze
1. Kennismaking
Via Zoom. Ik hoor graag je verhaal en ik vertel je mijn verhaal.
Voelt het voor ons beiden goed? Dan ga ik aan de slag met een voorstel:
- Wat is je wens: Hoe ziet het ideale eindresultaat er uit?
- Wat kan ik voor je betekenen?
- Hoe komen we tot het eindresultaat?
- De prijs op basis van een los project of vast aantal uren in de maand
2. Voorstel
Na akkoord op het voorstel ontvang je een samenwerkingsovereenkomst en we gaan de diepte in, zodat we tot praktische actiepunten komen.
Deze actiepunten houden we bij in een gezamenlijke tool zoals Trello.
We delen bestaande documenten en zorgen voor een gezamenlijke toegang tot benodigde accounts, zodat we er samen in kunnen werken.
3. Communicatie
We spreken elkaar wekelijks of 2-wekelijks om de werkzaamheden af te stemmen en prioriteit te bepalen.
Tussentijds is er Trello en waar nodig email.
4. Reflectie
Tussentijds is het prettig om regelmatig even uit te zoomen
- Gaan we nog op het beoogde doel af?
- Werken we efficiënt?
- Zijn we allebei blij?
- Wat zijn onze verwachtingen?
Resultaten houden we bij in een rapportage.